Pracownie językowe - P.H.U. EPAX
381
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-381,page-child,parent-pageid-342,ajax_fade,page_not_loaded,qode-page-loading-effect-enabled,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-theme-ver-14,qode-theme-starflix,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive

Zainstalowana przez nas pracownia językowa
w Szkole Podstawowej w Orzeszu

Pracownie językowe

Nowoczesna pracownia językowa umożliwia szybkie i skuteczne przyswajanie języków obcych z wykorzystywaniem technologii informacyjno – komunikacyjnej.  Koncentruje uwagę uczniów, zmuszając do skupienia się na ćwiczeniach. Umożliwia swobodny, głośny trening wymowy przez dialogi udoskonalające mowę i przełamujące naturalny opór do rozmów w obcym języku.

Zastosowanie nowoczesnych urządzeń to efekt zachęty dla uczniów – efektowne zajęcia będą szybciej zapamiętane. Z pracownią językową skuteczność przyswajania nowej wiedzy zwiększa się nawet o kilkadziesiąt procent w stosunku do tradycyjnego nauczania. Nasze pracownie to gwarancja funkcjonalności, jakości i trwałości.

Oferowane przez nas pracownie językowe mogą być oparte o mobilną pracownię komputerową lub dedykowane do samodzielnej pracy z modułami cyfrowymi. Skontaktuj się z nami, aby zobaczyć dostępną kolekcję!

  • Meble. Pracownie składają się z atrakcyjnych wizualnie, wysokiej jakości stołów, aranżowanych według uznania – w podkowę z łukowymi narożnymi stolikami bądź też w np. 4 osobowe stoliki ustawione równolegle względem siebie.

 

  • Słuchawki. Solidne i trwałe słuchawki odporne na mechaniczne uszkodzenia.

Optymalne rozwiązanie dostosowane do potrzeb i możliwości  szkolnych.

Istnieje możliwość swobodnego wyboru kształtu oraz koloru mebli. 

Co gwarantuje pracownia językowa?

Maksymalne wykorzystanie czasu lekcyjnego

 

  • Jednoczesna i indywidualna praca – wszyscy uczniowie mogą jednocześnie głośno powtarzać materiał, nie przeszkadzając innym i nie słysząc kolegów z boku. Przez cała godzinę lekcyjną uczniowie mogą ćwiczyć wymowę równocześnie co daje możliwość maksymalnego wykorzystania czasu lekcyjnego. Jest możliwe dzięki zastosowaniu profesjonalnych słuchawek z mikrofonem, które skutecznie tłumią dźwięki z otoczenia;
  • Praca w parach i grupach – nauczyciel może przeprowadzać ćwiczenia w parach lub grupach. Uczniowie słyszą się tylko w danej parze zadaniowej, nie słysząc dialogów pozostałych par (drugiej grupy). Rozmowa w parze z kolegą przez 45 minut to w konsekwencji wiele godzin rozmów w obcym języku.

 

Wyższa skuteczność nauczania

 

  • Podsłuch uczniów – nauczyciel ma możliwość podsłuchu rozmów uczniów we wszystkich trybach pracy (pary, grupy). Funkcja podsłuch pozwala monitorować przebieg, postęp i prawidłowość wykonywanych zadań.
    Dodatkowym, ważnym atutem tej funkcji jest samokontrola uczniów. Uczeń nie wie kiedy jest podsłuchiwany co wywołuje maksymalną koncentrację i staranne wykonywanie ćwiczeń, w efekcie szybsze przyswajanie wiedzy.
  • Korekta błędów – nauczyciel ma również możliwość włączenia się do dyskusji i skorygowania błędów gdyż sam monitoring byłby niewystarczający. Jest to konieczna i niezastąpiona funkcja przy tak samodzielnej formie nauki jaka odbywa się w pracowni.

 

Ciekawsze, pasjonujące zajęcia

 

  • Zastosowanie urządzeń – wykorzystanie możliwości urządzeń audiowizualnych w pracowni językowych podwyższa innowacyjność prowadzonych zajęć. Laboratorium współpracuje z radiomagnetofonem, odtwarzaczami CD/DVD, rejestratorami audio, komputerem, tunerem telewizyjnym oraz z tablicą interaktywną. Praca z wykorzystaniem nowoczesnego sprzętu jest ciekawsza i zachęcająca. Uczniowie bardziej się skupiają na lekcji co skutkuje większą uwagą i percepcją wiadomości.
  • Programy językowe – podnoszą poziom merytoryczny prowadzonych zajęć poprzez zastosowanie zróżnicowanego i fachowego materiału. Odpowiednio dobrane programy podnoszą atrakcyjność zajęć. Stają się one absorbujące i są zachętą do dalszego zgłębiania wiedzy.

 

Poprawny trening obcej wymowy

 

  • Rejestracja lektorska – nauczyciel ma możliwość nagrania dyskusji danej pary lub grupy uczniów. Może odtworzyć to nagranie uzyskując w ten sposób materiał do prezentacji np. wady wymowy, aby objaśniać zasady korekcji takich błędów.
    Sprzęt do rejestracji zależy od typu pracowni- powszechne są nagrywarki CD/DVD ale również zastosowanie znajdują rejestratory audio, dyktafony albo po prostu komputer.
  • Rejestracja indywidualna – uczeń może nagrać własną wypowiedź lub dialog, pracę w grupie wraz z oryginalną audycją i odsłuchać nagrania np. w domu, celem powtórzenia materiału. Tym sposobem kształci się umiejętności językowe: rozumienie tekstu czytanego i rozumienie ze słuchu.
    W zależności od wyposażenia uczeń może otrzymać do dyspozycji rejestrator audio lub komputer.
    Program MSC Navigator – dwuścieżkowy magnetofon cyfrowy do instalacji na komputerze to mnogość użytecznych funkcji do nauki języka:
  • trener wymowy- na dwóch ścieżkach dźwiękowych zapisywany jest oddzielnie dźwięk oryginalny i głos ucznia. Uczeń ma możliwość dźwiękowego porównania swojego głosu do oryginału jak też porównania graficznego dwóch zapisów, co jasno określa przyczynę błędy wymowy.

 

  • Podsłuch własny – przy nauce dokładnej wymowy z akcentem niezwykle istotne jest poprawne słyszenie własnego głosu. Funkcja ta nabiera znaczenia podczas pracy w laboratorium- gdzie słuchawki szczelnie zasłaniają uszy lub znacząco zniekształcają własny głos. Aby zapobiec zagłuszaniu własnej mowy stosuje się podsłuch własny, niezbędny do nauki fonetyki.

 

Zastosowanie nowoczesnych urządzeń to efekt zachęty dla uczniów – efektowne zajęcia będą szybciej zapamiętane. Z pracownią językową skuteczność przyswajania nowej wiedzy zwiększa się nawet o kilkadziesiąt procent w stosunku do tradycyjnego nauczania. Nasze pracownie to gwarancja funkcjonalności, jakości i trwałości.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu!!!

+48 533 331 456

(32) 23 20 921