Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Programy rządowe dla Edukacji » Laboratoria Przyszłości » Robotyka » Zestaw Podstawowy z Ozobotem i Puzzlami
Zestaw Podstawowy z Ozobotem i PuzzlamiZestaw Podstawowy z Ozobotem i PuzzlamiZestaw Podstawowy z Ozobotem i PuzzlamiZestaw Podstawowy z Ozobotem i PuzzlamiZestaw Podstawowy z Ozobotem i PuzzlamiZestaw Podstawowy z Ozobotem i PuzzlamiZestaw Podstawowy z Ozobotem i PuzzlamiZestaw Podstawowy z Ozobotem i Puzzlami
Zestaw Podstawowy z Ozobotem i Puzzlami
Zestaw Podstawowy z Ozobotem i Puzzlami
Zestaw Podstawowy z Ozobotem i Puzzlami
Zestaw Podstawowy z Ozobotem i Puzzlami
Zestaw Podstawowy z Ozobotem i Puzzlami
Zestaw Podstawowy z Ozobotem i Puzzlami
Zestaw Podstawowy z Ozobotem i Puzzlami
Zestaw Podstawowy z Ozobotem i Puzzlami
Nowość

Zestaw Podstawowy z Ozobotem i Puzzlami

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 48 godzin

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Gwarancja producenta 24 miesięcy

Cena brutto: 1 199,00 zł

Cena netto: 974,80 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu

Zestaw Podstawowy z Ozobotem i Puzzlami

 

Zestaw Podstawowy z Ozobotem i Puzzlami będzie idealnym wyborem dla osób, które zaczynają swoją przygodę z programowaniem robotów Ozobot. Ozobot, to prosty w obsłudze robot o bardzo dużym potencjale edukacyjnym. Starannie skomponowany zestaw zawiera nie tylko robota, ale też wszystkie rodzaje dedykowanych do Ozobota puzzli, flamastry i scenariusze z gotowymi do użycia trasami. Pozwala to w pełni wykorzystać jego możliwości. Zestaw idealnie sprawdzi się zarówno w szkole, jak i do użytku prywatnego w domu.


Programuj z puzzlami

 

Puzzle doskonale urozmaicają programowanie z Ozobotem. Można je wykorzystać zarówno w zadaniach offlinowych, jak i online na darmowej platformie OzoBlockly.pl. Dzięki wciągającej zabawie dzieci aktywnie uczą się podstaw programowania rozwijając przy tym kreatywność i logiczne myślenie. Zestaw 96 puzzli o różnych funkcjach (linie proste, zakręty, zawracanie, pauzy, itp.) pozwala na tworzenie skomplikowanych tras i pętli, które musi pokonać Ozobot. Puzzle to doskonałe narzędzie dydaktyczne służące rozwijaniu myślenia strategicznego, rywalizacji z przeciwnikami - grywalizację. Puzzle do Ozobota sprawdzają się zarówno w pracy samodzielnej jak zespołowej, co pozwala również na ćwiczenie kompetencji miękkich. Najmłodsi programiści układając trasy z puzzli ćwiczą precyzję ruchów, ćwiczą ruchy motoryki małej, przez co rozwijają sprawność palców dłoni.


Symulator drewnianych puzzli do Ozobota
 


Programuj rysując

Ozobot Bit nie ma dla siebie alternatywy w pracy z najmłodszymi dziećmi (w wieku od 5 lat). Robot zabiera dzieci w niesamowitą przygodę! Rysując trasy dla ozobotów i proste kolorowe kody dzieci w istocie programują zadania. To one decydują o tym, jak będzie się zachowywał robot! Wykonują w ten sposób swoje pierwsze zadania programistyczne, jednocześnie rozwijając inne uniwersalne kompetencje, takie jak myślenie algorytmiczne, szukanie optymalnych rozwiązań, kreatywność. Nie bez znaczenia jest poprawa motoryki dłoni i paluszków dziecka.
 


Programuj w Blockly

Ozobot Bit umożliwia płynne przejście od kodowania offline do kodowania przy pomocy tabletów lub monitorów komputerów. Dzieci w wieku od 8 lat bez problemu mogą zakodować sposób poruszania się i efekty świetlne OzoBot'a za pomocą tabletu lub ekranu monitora (bez żadnych kabli). Internetowy edytor wizualny OzoBlockly.pl oferuje pięć poziomów programowania, od nowicjusza do mistrza. Dzięki temu nadaje się zarówno dla początkujących, jak i bardziej doświadczonych programistów z gimnazjum czy liceum. Fakt, że dzieci tworzą swoje pierwsze programy, które następnie realizuje ozobot, jest wielką zmianą w sposobie „bawienia się” z robotami. OzoBlockly.pl bazuje na języku programowania blockly, który podobnie jak Scratch jest językiem wizualnym (blokowym).
 


Zestaw podstawowy 96 drewnianych puzzli do Ozobota

 

Układanie puzzli bardzo angażuje obie półkule mózgu, wypracowuje precyzję, ćwiczy ruchy motoryki małej, przez co rozwija sprawność palców dłoni. Jeżeli do tego dodamy naukę programowania robotów powstaje doskonała pomoc edukacyjna, która nie tylko pomaga w nauce logicznego myślenia, wprowadza w świat algorytmów, ale i doskonale ćwiczy pamięć, koncentrację uwagi. Co więcej, puzzle uwalniają kreatywność i wyobraźnię przestrzenną dzieci, które mogą tworzyć własne trasy, ścigać się ze sobą na torach wyścigowych, zmieniać przebieg trasy, by zaliczyć więcej punktów lub dotrzeć do celu szybciej, itp.

Zestaw podstawowy zawiera puzzle o różnych funkcjach (linie proste, zakręty, zawracanie, pauzy, itp.).


 

Zobacz jak działają puzzle
 


 

Lista komend:

2 x start
2 x koniec trasy
4 x komenda "jedź wolno"
4 x komenda "turbo"
2 x komenda "tornado / rotacja"
4 x komenda "pauza (3 sekundy)"
6 x komenda "jedź prosto"
6 x komenda "skręć w lewo"
6 x komenda "skręć w prawo"
4 x komenda "zawróć"
24 x linia prosta
14 x zakręt
12 x skrzyżowanie typu T
6 x skrzyżowanie typu X
 

Zestaw dodatkowy 96 drewnianych puzzli do Ozobota

 

Zestaw puzzli do Ozobota z dodatkowymi komendami i kolorowymi trasami to jeszcze większe możliwości również dla najmłodszych. Nowy zestaw rozszerza możliwości zestawu podstawowego, ale może również stanowić samodzielny pakiet puzzli


Lista komend:
 

2 x start
2 x koniec trasy
18 x linia prosta (czerwone, zielone i niebieskie)
18 x zakręt (czerwone, zielone i niebieskie)
12 x skrzyżowanie typu T (czerwone, zielone i niebieskie)
12 x skrzyżowanie typu X (czerwone, zielone i niebieskie)
4 x komenda "szukaj linii na wprost"
4 x komenda "szukaj linii po lewej"
4 x komenda "szukaj linii po prawej"
2 x komenda "zygzak / spacer w tył"
4 x komenda "zawróć"
4 x komenda "stoper start / stop"
2 x komenda "licz skrzyżowania"
2 x komenda "licz skręty"
2 x komenda "licz kolorowe ścieżki"
4 x białe pole


Zestaw 12 drewnianych puzzli AR

 

Puzzle AR zaprojektowane są tak, aby łączyły się z Drewnianymi puzzlami do Ozobota. Dzięki nim nauka programowania staje się jeszcze prostsza i bardziej wartościowa. Twoje dziecko może nie tylko zobaczyć jak wyglądają rośliny, znaki drogowe, zwierzęta i inne otaczające nas obiekty ale może również usłyszeć jakie wydają dźwięki.

Zestaw AR zawiera 12 ponumerowanych puzzli i wymaga użycia bezpłatnej aplikacji mobilnej. W aplikacji można samodzielnie wybrać jaki obiekt ma wyświetlić się na każdym z puzzli i następnie zobaczyć go na ekranie swojego urządzenia. Zestawu AR można używać w połączeniu z pozostałymi zestawami lub samodzielnie. Więcej informacji znajdziesz pod adresem www.puzzleAR.pl

 

Zobacz jak działają puzzle AR
 


 

Praktycznie każdy scenariusz lekcji, który znajduje się w książkach i Akademii Uczymy Dzieci Programować można zrealizować również z wykorzystaniem Rozszerzonej Rzeczywistości. Puzzle AR można umieszczać wzdłuż tras dla Ozobota, a na ekranie naszego urządzenia obserwować wykreowany świat. Jeśli obok modelu znajduje się ikonka głośnika oznacza to, że możemy na niego kliknąć na ekranie naszego smartfona lub tabletu aby usłyszeć dźwięki charakterystyczne dla danego obiektu. Jeśli chcesz obejrzeć model z innej strony lub zobaczyć go z bliska wystarczy manewrować urządzeniem. Jeśli chcesz tylko dziecku pokazać z bliska np. jak wygląda słoń i jaki wydaje dźwięki wystarczy uruchomić apliakację, wybrać obiekt z bazy i przypisać do wybranego puzzla, a następnie skierować obiektyw urządzenia na puzzel, bez konieczności łączenia z innymi puzzlami.

Pełne wykorzystanie Puzzli AR wymaga użycia własnego urządzenia z co najmniej 2 GB pamięci, dwurdzeniowym procesorem 1GHz lub więcej w przypadku systemu operacyjnego Android w wersji 5 lub nowszym lub iPhone 5s lub nowszy albo iPad czwartej generacji lub nowszy. System operacyjny iOS w wersji 9 lub nowszy.
 

Flamastry do kodowania Ozobota

 

Dzięki flamastrom do kodowania, możesz prosto, precyzyjnie i szybko rysować trasy, po których podążają Ozoboty. Mazaki posiadają ścięte końcówki, dzięki czemu rysowana linia jest dokładnie tej szerokości jaka wymagana jest przez robota. Także kolory czerwony, zielony, niebieski i czarny - zostały tak dobrane, aby robot poprawnie je odczytywał. Flamastry są kompatybilne z robotami Ozobot Bit oraz Ozobot Evo.

Jesteś kreatywny? Stwórz swoje własne zadania dla Ozobota, które robot zrealizowane pokonując ułożoną przez Ciebie trasę z puzzli. Z puzzlami można bawić się samodzielnie, z innymi uczniami w klasie, z rodzicami - całą rodziną.
 

Edukacja wczesnoszkolna z Ozobotem i puzzlami - część III

 

Trzecia część Edukacji wczesnoszkolnej autorstwa Anny Świć, wydawnictwo EduSense. Realizuj program nauczania przez zabawę i doświadczenie. Pozycja stanowi doskonałą pomoc dydaktyczną dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, którzy pracują z Ozobotami oraz dedykowanymi im puzzlami. Praca z Ozobotami i puzzlami do Ozobota nie jest trudna, nie wymaga specjalnych przygotowań, a większość niezbędnych materiałów jest dostępna wraz ze scenariuszem konkretnych zajęć. Tematyka scenariuszy i proponowane sposoby realizowania aktywności są spójne z podstawą programową nauczania wczesnoszkolnego.
 


 

Pakiet zawiera scenariusze lekcji:
1. Kolorowe węże
2. Szersze spojrzenie na świat
3. Nakazu, zakazu, informacyjne – poznajemy znaki drogowe
4. Pyszne, zdrowe, kolorowe,
5. Co z chmur leci?
6. Przygotowania do zimy
7. Jak wygląda choinka?
8. Zakodowana zima
9. Ortografia łatwiejsza niż myślisz
10. Wędrówki ze zwierzętami
11. Wiosenna łąka
12. W poszukiwaniu skarbu

 

Kurs Kodowanie na dywanie i programowanie robotów Ozobot

 

Nauka podstaw kodowania i programowania jest ważna, bo dzięki niej dzieci uczą się logicznego myślenia, zadaniowego podejścia do stawianych problemów, pracy zespołowej. Kodując i programując uczniowie kształtują uniwersalne kompetencje, które będą im potrzebne w dorosłym życiu, niezależnie od tego jaką ścieżkę zawodową w przyszłości wybiorą. Ucząc się kodowania najmłodsi bezpiecznie i odpowiedzialnie wchodzą w świat myślenia algorytmicznego i nowoczesnych technologii. Chcesz wprowadzić kodowanie do swoich zajęć dydaktycznych, uczyć kodowania swoje dziecko w domu albo prowadzić zajęcia dodatkowe z programowania dla dzieci, ale nie wiesz jak to zrobić, z jakich metod, form i narzędzi korzystać podczas organizowania takich aktywności?

Uczestnicy kursu otrzymują dostęp do zamkniętej grupy Facebook, stworzonej tylko dla nich, w której będą pozostawać w stałym kontakcie z prowadzącymi kurs.
 

Jak to działa?
 

po opłaceniu zamówienia wysyłamy link do aktywacji kursu w Akademii Uczymy Dzieci Programować,
nasi trenerzy za pomocą filmów, scenariuszy i zamieszczonych przykładów pokazują w jaki sposób można uczyć podstaw programowania i robotyki, kurs można uruchomić wielokrotnie, dzięki czemu każdy może wrócić do wybranych zagadnień, dostęp do kursu jest ważny przez 1 rok od dnia jego aktywacji uczestnik może zatrzymać kurs na dowolnym kroku, a następnie kontynuować w odpowiednim dla siebie czasie, po przejściu całego szkolenia można pobrać certyfikat ukończenia kursu w formacie PDF do wydruku.


Czego potrzebujesz?
 

Kurs online to zbiór nagrań wideo, scenariuszy i przykładów, które można obejrzeć w dowolnym czasie. Do uruchomienia kursu wystarczy dowolne urządzenie z dostępem do internetu (komputer, laptop, tablet, smartfon). Bez wychodzenia z domu, z kubkiem ulubionej kawy lub herbaty stopniowo odkryjemy przed tobą świat kodowania. Zaczniemy od kodowania offline, przedstawimy uniwersalne aktywności, które wykorzystasz pracując z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, płynnie przejdziemy do gier matematyczno strategicznych offline i dojdziemy do sposobów na wykorzystanie robotów edukacyjnym w procesie dydaktycznym. Formuła kursu pozwala na wielokrotne powracanie do wcześniej przerobionego materiału, utrwalenie go, naukę zgodną ze swoimi możliwościami i tempem pracy.

Autorami kursu są doświadczeni trenerzy mający za sobą tysiące godzin szkoleniowych: Anna Świć i Rafał Mitkowski. Wykorzystaj ich wiedzę i doświadczenie i podnieś swoje kwalifikacje razem z nimi.
 

Program kursu

1. Wstęp
2. Sudoku na obrazkach
3. Sudoku na kolorach
4. Obraz w kodzie ukryty
5. Wieże matematyczne - karty wzorów
6. Zbuduj linię - gra matematyczna
7. Wybierz działanie - gra matematyczna
8. Trójkąt czy kwadrat - gra matematyczna
9. Tworzenie kodu przy pomocy symboli graficznych
10. Wprowadzenie powtórzeń
11. Wprowadzenie warunków
12. Sudoku na cztery pory roku - mini mata do kodowania
13. Łączenie cech - mini mata do kodowania
14. Akademia EduSense
15. Ozobot - wprowadzenie
16. Kolorowe ścieżki. Zasady rysowania tras
17. Edukacja ekologiczna - zasady sortowania śmieci
18. Droga do szkoły
19. Dni tygodnia
20. Ręka lewa, ręka prawa
21. Wycieczka do Zoo
22. Ozoblockly

 


W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt:
Małgorzata Kołodziej
Dyrektor Handlowy
mkolodziej@epax.pl
tel.: 533 331 456
Pozostałe produkty z kategorii
Zestaw Podstawowy z Genibotem i matą do kodowania

Zestaw Podstawowy z Genibotem i matą do kodowania

1 799,00 zł brutto1 462,60 zł netto
szt. Do koszyka
Makeblock- mTiny Coding Kit

Makeblock- mTiny Coding Kit

929,00 zł brutto755,28 zł netto
szt. Do koszyka
Makeblock – Robot mBot-S Explorer Kit

Makeblock – Robot mBot-S Explorer Kit

690,00 zł brutto560,98 zł netto
szt. Do koszyka
VEX V5 klasowy zestaw startowy

VEX V5 klasowy zestaw startowy

4 749,00 zł brutto3 860,98 zł netto
szt. Do koszyka
Zestaw Premium z Ozobotami i puzzlami dla całej placówki
szt. Do koszyka
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu