InteraktywnośćUczniowie wędrują w różne, zaskakujące miejsca. W głębinach morza mogą spotkać ławice ryb, które trzeba policzyć. Na samym dnie leży natomiast muszla, z której wydobywają się bąbelki z zadaniami i wynikami – zadaniem dzieci jest znalezienie pasujących do siebie par. Mogą również odwiedzić kraba i pomóc mu w liczeniu rzutów strzałkami do tarczy, albo poradzić ośmiornicy, jak właściwie porównać dwie liczby lub dwa wyniki. Na plaży wezmą udział w żółwim konkursie szybkiego liczenia, albo pomogą krabowi przeciągnąć linę, dzięki uzupełnianiu właściwych znaków w zadaniach. Kolejną atrakcją będzie opłynięcie różnych wysp czy uszeregowanie baloników z liczbami według odpowiedniej kolejności. |
|
We wszystkich grach dzieci zdobywają nagrody w postaci rozgwiazd, co dodatkowo zwiększa ich motywację do rozwiązywania zadań matematycznych.
Ustawienia programu umożliwiają idealne dostosowanie stopnia trudności w danej grze do potrzeb konkretnego użytkownika. Można to osiągnąć albo dzięki automatycznemu przejściu z niższego poziomu na wyższy, albo przez wybranie jednego z czterech stałych poziomów: dodawanie i odejmowanie najpierw tylko do 10, potem do 20 bez przekroczenia progu 10, następnie do 20 z przekroczeniem progu 10, a na koniec dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie do 100.
Nasza wesoła matematyka na pewno wciągnie w zabawę każdego ucznia, bez względu na to, czy używa komputera stacjonarnego, tablicy interaktywnej, czy tabletu.
* brak gwarancji, że aplikacja będzie działała optymalnie
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt: Małgorzata Kołodziej Dyrektor Handlowy malgorzata.kolodziej@epax.pl tel. 533 331 456 |